torsdag 13. april 2006

Se ut som en stjerne!
Hemmeligheten bak fantastisk hud

Det handler ikke bare om klær. Det handler om å se ut som en million dollar. Sånt krever super dødsseriøs skjønnhetspleie. Ta del i hemmeligheten bak fantastisk hud.

Ting moren din burde lært deg
Om du er kledd i Chanel fra topp til tå spiller liten rolle hvis huden din ser ut som en middels søppelplass. Det finnes mange produkter som virker godt, og det viktigste er tross alt å:

! Alltid fjerne makeup.
!Rense huden morgen og kveld.
!Skrubbe huden 2-3 ganger i uka.
!Tilføre fuktighet, fuktighet, fuktighet.

Creme de La Mer
Og hva det siste angår er det mye fint på markedet, men hvis det er en mirakuløs hud du er på jakt etter, en som ikke er til å tro, og som tar pusten fra deg - ja så er det bare en ting som gjelder.

Creme de La Mer (Kr 1895, Gimle Parfymeri)

Du får den bare på Gimle på Frogner i Oslo, se www.parfymeri.no. Ellers må du bestille på nettet eller dra til utlandet. Bor du vanskelig til, prøv www.strawberrynet.com

Slik gjør du det:
Kremen ser ut som apoteksalve og skal varmes opp i håndflatene til den får konsistens som olivenolje. Det tar cirka halvannet minutt, og du får pokker meg muskler av det.
Så trykker du fuktigheten inn i huden i ansiktet og på halsen. La trekke inn over natten, eller minst i fem minutter før du legger makeup.

Gi det en sjans, folkens (ja jenter OG gutter)!

Det er dyrt som faen, men noen høyt oppe skal vite at det er verdt det. Jeg er nede i min andre krukke, og frelst for livet. Men jeg sier de ikke til de som kjenner meg. De tror bare at jeg er strålende forelsket. Dumme naut.

Kizzz fra Lori C.

2 kommentarer:

  1. Den er verdt hver eneste krone! Morsom blogg du har :-)

    SvarSlett
  2. Der har vi en ung dame som har prioriteringene sine i orden, ja. Fortsett med det - og ha en fortryllende aften videre, Carina.
    Lette kyss fra Lori C.

    SvarSlett